Achik SPIN

Achik SPIN
Semoga Rohmu Dicucuri Rahmat Dan Ditempatkan Dikalangan Insan Yang Beriman

Monday, October 18, 2010

Spin- Rela ( Unreleased Track )


Engkau ku lihat banyak
Benar berubah
Sejak akhir-akhir ini
Toleh pun tak sudi

Sedangkan sebelum ini
Tak pernah kau begini
Betapa aku
Amat kecil hati

Mungkin aku gagal penuhi
Apa yg kau mahu
Kerana itulah kau muram
Tak berkata

Tak pernah ku hampakan
Permintaan mu sebelum ini
Cuma kini aku
Tak dapat memberi

**Chorus**
Sedarlah aku kini
Kau pandang kebendaan
Ketika ku diatas tak jemu kau mengipas
Tapi kini aku tiada
Apa lagi orang lain
Mengisi tempat ku

Rela aku kau pergi
Rela tiada kekasih
Aku tidak akan merintih
Kalau punya kekasih hanya tahu
Menghiris

Engkau ku lihat banyak
Benar berubah
Sejak akhir-akhir ini
Toleh pun tak sudi

Tak pernah ku hampakan
Permintaan mu sebelum ini
Cuma kini aku
Tak dapat memberi


No comments:

Post a Comment

Kamu Sentiasa Dalam Ingatan