Achik SPIN

Achik SPIN
Semoga Rohmu Dicucuri Rahmat Dan Ditempatkan Dikalangan Insan Yang Beriman

Saturday, October 16, 2010

Spin- Dalam Ingatan ( Unreleased Track )


Tak pernah ku duga
Jatuh cinta dgn mu
Walauku cuba melawannya
Tapi aku tak berdaya
Semuanya sudah suratan

Kau melanyaniku
Dengan kasih dan sayang
Terasa indahnya hidupku
Sehingga aku keasyikan
Dibuai rindu-rinduan

**Chorus**
Walaupun hebat cinta kita
Tapi penuh ranjau berduri

 
Dengan tidak aku menyangka
Andainya aku kau lepaskan
Tidak semua percintaan
Kan berakhir dengan bahagia

 
Kelukaan pasti datang
Disetiap percintaan
Biarpun hancur hatiku

 
Kau tetap aku rindui
Kerana kau masihku sayang
Sayangnya ku kepadamu

 
Setelah kau pergi
Aku masih begini
Melawan arus kerinduan
Lalu menitis air mata
Dan kau masih di dalam ingatan

 
 

No comments:

Post a Comment

Kamu Sentiasa Dalam Ingatan