Achik SPIN

Achik SPIN
Semoga Rohmu Dicucuri Rahmat Dan Ditempatkan Dikalangan Insan Yang Beriman

Wednesday, October 20, 2010

Spin- Resah Kerinduan


Malam ini aku sendiri
Menanti segunung harapan
Biarpun hanya berteman
Bulan disebalik awan

Aku tetapkan setia
Bersama janji yang dibina
Mengapa engkau berubah
Kala cinta di penghujungnya

Mengharapkan sinar yang terang
Menyinari kerinduan
Agar terubat keresahan
Tapi duka yang kau kirimkan

**Chorus**
Biar aku biar diam membisu saja
Biar rindu biar diam begini lama
Akan kuleraikan segala kekusutan
Penantian
Satu Penyiksaan

Malam ini aku sendiri
Menanti segunung harapan
Biarpun hanya berteman
Bulan di sebalik awan

Aku tetapkan setia
Bersama janji yang dibina
Mengapa engkau berubah
Kala cinta di penghujungnya

No comments:

Post a Comment

Kamu Sentiasa Dalam Ingatan